Hauskimmat blogivideot

Hauskimmat kotivideot -ohjelmassa on niitä pätkiä, joissa tyyppi käynnistää mopon tai motskarin, alkaa keulia ja päätyy lopulta heittelehtien pusikkoon tai jorpakkoon tai muuten vain hotittomasti rähmälleen.

Tänään huomasin, että olin opetellut Take Fivestä yhden sävelen väärin. Sävelkorvassani on todella toivomisen varaa, ja tämän olen havainnut aiemminkin. Soittaessani olin ihmetellyt, kun yksi kohta kuulostaa ihan vähän kummalliseslta. Nyt sitten tiedän, että se oli siksi, että soitin sen väärin. Tämä liittyy saksofonin soittoon, sillä fonia pitää kuulemma osata soittaa vireessä, eli pelkkä nappuloiden painelu ei välttämättä takaakaan sitä, että soiva sävel on ihan täsmälleen oikea. Virheet pitää korjata kuulemma muilla keinoin. No, ei tällä korvalla.

Lisäksi olin tehnyt italian kotitehtäväni, yhden hienon ja monimutkaisen kielioppijutun aivan perseelleen. Hyvä minä, eikös kielten pitänyt olla minulle helppoja?

Kuuntelen Motörheadia. Bändin nimi tarkoittaa piripäätä. Olen kerran nuoruudessani kokeillut amfetamiinia, ihan pikkuisen vain. Nysväsin sitten jotain ristikkoa hyvin keskittyneesti muutaman tunnin, mutta en kyennyt keskittymään televisio-ohjelmiin, koska se olisi vaatinut paikallaanoloa ja mitään-tekemättömyyttä. Ymmärrän, miksi jotkut pitävät kyseisestä aineesta.

Kategoria(t): arki, harrastukset. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s